rahsia jururawat

rrk

Friday, September 9, 2011

Sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tiada guna

Asssalamualaikum dan salam sejahtera.

Selamat hari raya saya ucapkan kepada semua. :D
Dah lama x update blog ni.. xsempat.. biasa laa.. sibuk sekarang nie..

Saya sekarang ni sangat sibuk.. kepala hotak dah berserabut. Banyak sangat benda tertangguh. Program Memburu Impian MenjadiJutawan juga sedikit kurang semangatnya.. Antara perkara yang paling menyerabutkan sekarang ni ialah Kajian Penyelidikan Kesihatan (Health System Research) iaitu satu research yang saya kena selesaikan sebelum saya tamat (diploma) di kolej ini.. Adal lagi dua bulan nak siapkan. :D

Sesungguhnya betul kata pepatah, “sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tiada gunanya..”  sesal pendapatan? Err,, tak kena kot. Tak faham la pulak pepatah nih.. hehe..

Nak bagitahu nya, saya dah menyesal sekarang ni sebab masa kat klinik haritu tak buat langsung research ni.. (sekarang saya ada di Kuala Krai dah).

Research saya bertajuk Amalan Pemakanan di Kalangan Remaja di Pangsapuri Carlina Kota Damansara Selangor. Peh, panjang tajuk. Haha. Tapi tak siap pun lagi.

Ok lah. Kesimpulan yang saya nak bagi hari ni, JANGAN BERTANGGUH KERJA. Nanti menyesal dah tak guna dah..  Ok. Chow. Wassalam…



p/s link cerita pasal pekerjaan saya (Penolong PegawaiPerubatan).

2 comments:

Naqie_Ahmad said...

baik cikgu... lepas tak tangguh dh kerja sekolah...
hehe...

Hafizul Amin said...

baik.... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails