rahsia jururawat

rrk

Friday, September 24, 2010

Rindunyer....

Salam.

Apabila saya melihat balik gambar2 saya masa gi umrah aritu, saya jumpa gambar nie...


Gambar ni diambil masa malam pertama, kami baru sahaja tiba dari KL ke Medinah.
Dalam Masjid Nabi.. Bila tgk gambar nie, terasa sangat2 rindunya akan Masjid Nabi.
Terasa baru macam semalam balik dari sana.. Masih terasa kesejukan dan keselesaan di dalamnya..

kat mana la nak cari masjid nabi kat malaysia nie.. xde bandingannya.. mesti x sama walaupun
ada masjid di Malaysia ni yang sejuk.

Kesejukannya memberi satu keselesaan yang amat nyaman.. Keindahan lampu2nya memberi sinar bahagia..
Terasanya nak pergi solat jemaah di sana lagi..!!

Ya Allah, panjangkanlah umurku dalam kebajikan.. Berilah peluang kepadaku lagi untuk berada di Masjid KekasihMu
Ya Allah.. Berikanlah peluang kepadaku untuk menunaikan ibadat haji dan umrah kepadaMu Ya Allah.. Aku rindu sangat kepada
RumahMu Ya Allah.. Aku rindu sangat kepada Masjid Rasulullah..

Namun, Kau pendekkanlah umurku dalam kemaksiatan Ya Allah.. Sesungguhnya aku tidak layak untuk ke syurgaMu, Namun tidak pula aku sanggup ke nerakaMu Ya Allah...

Amiiin...

Wassalam...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails