Thursday, December 3, 2009

xtvt2 cutiku......






salam.. dah lama x bleh on9.. baru skg boleh. sebab dah balik umah k.ngah...

Cuti sem kali ni bayak kerja yang telah dan akan dilaksanakan... rasanya ada y berfaedah, dan ada jugak yang x. hehehe.. antaranya ialah,...::

1. mula cuti (habis exam KHAMIS-19hb 11.) lepak kat pesisir. layan nurkasih dari pagi sampai ptg... masyaALLAH.. (JUMAAT)

2. Sabtu (21hb) - kat umah mamat, ptg tu program Derma Darah Pembina dgn kerjasama Unit Transfusi Perubatan USM. buat kat KBTC (parkson). buat kali pertama diriku menderma darah..


3. Ahad (22hb) - 5 pg, sampai kl. g umah akmal kat greenwood skali dengan daus ngan wan xcite... (PROGRAM CUTI2 MALAYSIA) hehe. 2 hari kat kl. g lowyaT, times square, umah taufiq kat s.alam, g midvalley, tgok wayang, wah!!! habis duit agak banyak dua hari tu.....

THE GARDEN










ada skit gambar kat cn... nak byk tgk fb...

asalnya bajet nak g genting.. skali hujan masa tu... org kata buat rugi je pegi tp xleh main,,... so kami pun cancel la rancangan nak ke genting tu.. mungkin sem dpn plak ot rancang skali g.. haha


3. Selasa (24hb) dok umah kakngah.. rehat, basuh baju, tolong mak,...

4. Rabu (25hb) dok umah gak... tgu os balik malam tu......

5. Khamis (26hb) - keluar bandar dgn os., g hospital sg buloh (HIV Test), midvalley beli kasut, hm...

malam tu balik kampung, Sg Besar, YEA!! RAYA.....

6. Jumaat (27hb) - raya... idul adha.. Haji Akbar...











pastu duduk la kampung sampai ari RAbu.... urusan os...

7. Pastu balik kl balik... naik keta viva bang dam. gilir2 drive dgn os.. mcm2 lah. kira ada la dpt pengalamn drive kat kl nih. g s.alam la, kajang la, ok la... os bawak mmg bahay... org mesir dia kata. haha. dah la xde lesen...

hm... banyak gak pengalaman yang dapt masa cuti nih.. ni cuti tinggal lagi seminggu.. minggu dpn nak balik kelate dah...arini esok mst banyak lagi benda nak buat... hm....

ok sampai cn dulu.. kita sambung lepas ni klu ada.. hah..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails