rahsia jururawat

rrk

Friday, March 11, 2011

Kehidupan Bermakna

Salam. Alhamdulillah.. Segala puji bagi ALLAH.. selawat dan salam ke atas Rasulullah SAW..

Dah lama x update blog nih...

dah byk benda berubah sekarang nie..

saya labih menumpukan dan banyak memikirkan tentang kehidupan saya.. nilai harga diri say, dan bakat saya..

dan saya telah menceburi bidang perniagaan.. saya kini bergelar seorang USAHAWAN.. kerana saya sedang berUSAHA untuk menambah pendapatan saya, dan mencari ilmu dan pengalaman yang akan saya bawa untuk masa hadapan nanti..

Banyak benda nak cerita.. tapi xbyk benda yg saya larat tulis kat sini.. byk betul pengalaman..

Ok lah.. cuma nak cerita pengalaman tu je.. Saya sedang menjual KEK LAPIS SARAWAK di hospital tempat saya berpraktikal. Dan d samping itu, saya juga merupakan seorang Usahawan E-Pendidikan ScoreA.com yang terHebaT!!!

Wallhua'lam.. Moga Allah redha di atas segala amal perbuatan saya.. Dan yang paling penting, matlamat DAKWAH perlu saya sandarkan setiap sesuatu yang saya lakukan..

Moga semua pembaca mendoakan saya menjadi seorang Pendakwah Muda Yang Kaya dan Beriman... InshaALLAH.!!!

Takbir.. Allhuakbar.. HEBAT!!!!

Wassalam...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails