rahsia jururawat

rrk

Monday, December 6, 2010

Selamat Tahun Baru 1432 Hijrah

Salam.

Bismillah. Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.

Marilah kita bersyukur di atas nikmat2 yang Allah berikan kepada kita.. dengan mengucapkan Alhamdulillah.. dan menggunakan nikmat2 tersebut untuk mengabdikan diri kepadanya.

Maghrib tadi telah masuk Muharram, tahun baru hijrah, 1432, maka telah pendeklah umur kita setahun..

dan dengan ini, kita semua mengharapkan Allah mengampuni dosa2 kita setahun yang lepas, dan akan memberi petunjuk kepada kita untuk menjalani kehidupan untuk setahun akan datang... Oleh itu, kita telah membaca Doa Akhir Tahun dan Doa Awal Tahun untuk hajat tersebut..

Dan saya, ingin mengingatkan diri saya, supaya ingat akan umur makin pendek dan kematian semakin menghampiri..

Dan saya, dengan ini, ingin meminta maaf kepada semua kenalan, kawan, sahabt, teman, guru-guru, di atas segala kesalahan dan kesilapan yang pernah saya lakukan,,.. Harap dapat maafkan saya... terima kasih..

Permulaan yang berapi2,
Akan menghasilkan pengakhiran yang bercahaya.!!!

Marilah kita tingkatkan amaln kita.. untuk matlamat kita yang paling besar iaitu MARDHATILLAH..

Wallua'lam..

Wassalam..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails