rahsia jururawat

rrk

Friday, April 10, 2015

e-book Rahsia Temuduga Kerja Kerajaan

Bismillah. Saya memperkenalkan././//// yeah!!

e-book terbaru daripada
Tim InfoKerjaya 2015.

Yeah.

Rasa macam nak beli kalau ada jual masa nak interview dulu (2008) > :D

Tapi baru sekarang ada ebook ni..

bagi kawan2 yang dapat panggilan termuduga SPA8 bagi jawatan\

>Separa Perubatan khususnya.

---> nanti boleh jadi mcm saya heheheh.

-------------------------

Anda boleh klik banner di bawah.

Dan dapatkan eboo panduan lulus temuduga ni.

InshaaAllah ada rezeki, dapat lah anda join saya sebagai PENJAWAT AWAM. :D

apa lagi. Klik link di bawah!

1 comment:

Hidayah said...

Assalamu'alaikum... Saya nak beritahu novel baru dah berjaya diterbitkan...
Jika berminat, bolehlah PM saya ya...hihi...

Tempahan kini dibuka.smile emoticon
Novel Bersiri : Cinta Itu Bokeh
Penerbit : Nur Hidayah Ismail
Penulis : Nur Hidayah Ismail
Reka bentuk kulit : Nur Hidayah Ismail
Pencetak & pengedar : Nur Hidayah Ismail
Terbitan Pertama : Disember 2015
ISBN : 978-967-13809-0-1
Halaman : 311

Berminat beli Novel Bersiri Cinta Itu Bokeh? Jom...
Sabah/Sarawak : RM30
Semenanjung : RM35
"Kenapa harga Semenanjung mahal?"
"Tengok la penulis orang mana..."
Buat order anda dengan menghantar mesej;
FB - https://www.facebook.com/Novelishidayahmym
WhatsApp - 0198643157

#penulissabah
#penulisamatur
#novelisHidayah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails